Форма входа
Категории раздела
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 25
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Мои файлы

Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання
[ Скачать с сервера (112.5 Kb) ] 26.12.2013, 11:10

Урок

Тема: Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання.

Мета: ознайомити з поняттям ескізний малюнок виробу; формування вміння виконувати ескізний малюнок проектованого виробу, розвиток логічного мислення; формування навичок раціональної організації робочого місця.

Обладнання, матеріали, наочність: мультимедійний проектор, мультимедійна презентація, ескізи виробів, зразки готових виробів, схеми для вишивання, олівці, гумка, папір.


Хід уроку.


І. Організаційний момент

Створення позитивного емоційного настрою учнів.

Учитель заздалегідь записує на дошці алгоритм:

У ч и т е л ь. Діти, зверніть увагу на алгоритм, записаний на дошці. Я пропоную кожному з вас, скориставшись ним, дати собі установку на успіх. (Учні, використовуючи вправу «Незакінчені речення», озвучують свою «установку на успіх». Наприклад: «Я хочу отримати нові знання», «Я можу бути уважним і працьовитим», «Я наполегливо працюватиму». Підсумовуючи вищеозначені «установки учнів на успіх», учитель висловлює побажання.)

Я побажаю, діти, щоб вам хотілось вчитись,

Щоб ви могли дізнатись корисного багато,

Щоб дружно працювали і завжди успіх мали!



ІІ. Повторення й закріплення пройденого матеріалу

1. Фронтальне опитування

1. Згадаємо етапи проектної діяльності.

(організаційно-підготовчий, конструкторський, технологічний, заключний)

2. Який етап роботи ви вже пройшли на попередньому уроці? Який зміст цього етапу? (організаційно-підготовчий; обрали об’єкт проектування, підібрали схеми вишивки, проаналізували літературу)

3.Як називається об’єкт проектування? (Пендибуль (pendibule) – виріб, який має в основі тільки вишивку на одному квадраті, який потім складається певним чином і зшивається.

Пендибуль - один з французьких традиційних декоративно-ужиткових виробів.)

3. Де його можна використати? (Його можна використовувати як гольничок, підвіску, сувенір,брелок, ялинкову прикрасу тощо.)



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Для виготовлення виробу необхідно мати технічну й технологічну документацію, де зазначені всі дані, необхідні для виготовлення. До такої документації належать ескіз, технічний опис, креслення, макет. Це наступний – конструкторський етап у проектуванні виробу.


ІУ. Повідомлення теми, мети уроку.

Отже тема нашого сьогоднішнього уроку: «Створення ескізного малюнка виробу і малюнка для вишивання.» Мета уроку: познайомитися з поняттям ескізний малюнок виробу; сформування вміння виконувати ескізний малюнок проектованого виробу.


У. Вивчення нового матеріалу.


Ескіз – це графічне зображення предмета, виконане від руки, без застосування креслярського інструменту, з умовними позначеннями та дотриманням на око пропорцій предмета. Розрізняють художній та робочий ескізи. На художньому ескізі передається загальна форма предмета, колір, вид оздоблення, художні особливості матеріалу. Такий ескіз можна виконувати олівцями, фарбами, тушшю фломастерами. На робочому ескізі передають не тільки художні особливості виробу, а й технічні. Так, його виконують чіткими лініями, зображують вигляд спереду і ззаду, показують окремі дрібні деталі.


УІ. Практична робота: створення ескізу майбутнього виробу

Можна запропонувати різнорівневі завдання: створення композиції з використанням ілюстрацій різних орнаментів, створення композиції олівцями, з опорою на моделі-аналоги, створення ексклюзивної композиції з використанням досвіду своєї родини.


Поточний інструктаж

Учитель повинен під час роботи звернути увагу учнів на:

послідовність виконуваних операцій;

необхідність дотримання правил техніки безпеки під час роботи.


Проведення хвилинки відпочинку (руханки):

Час настав нам, любі діти, від заняття відпочити,

Тож, прошу усіх піднятись і зі мною розім’ятись!

Покрокуємо ми полем, де картопельку прополемо,

Потім підемо ми гаєм, квіточок там назбираємо,

Далі підемо до річки, щоб умити свої личка,

Все ми встигли, все зробили і за парти знову сіли.



VIII. Підведення підсумків уроку

1. Що нового дізналися на уроці?

2. Який матеріал вам видався найцікавішим і чому?

3. На якому етапі проектної діяльності ви зупинилися сьогодні? Доведіть.



Категория: Мои файлы | Добавил: Olga
Просмотров: 5352 | Загрузок: 215 | Комментарии: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: